Leveransvillkor
Av logistiska skÀl kan vissa artiklar i samma bestÀllning skickas separat, vilket innebÀr att du kan fÄ dina produkter i flera paket. För att sÀkerstÀlla korrekt och snabb leverans, vÀnligen dubbelkolla och ange din leveransadress korrekt under utcheckningen.
Observera att vi inte ansvarar för förlorade paket som beror pÄ en ofullstÀndig eller felaktig adress som angetts av kunden. Det Àr viktigt att du verifierar dina leveransuppgifter för att undvika leveransproblem. I kassan har du möjlighet att vÀlja fraktmetod, inklusive gratisalternativet, vilket innebÀr att produkten skickas frÄn en leverantör utanför landet.
VÄr standardbehandlingstid för bestÀllningar Àr 2-5 arbetsdagar efter placering. Efter bearbetningstiden Àr den berÀknade leveranstiden 5-9 arbetsdagar. Detta Àr ungefÀrliga leveranstider och vi garanterar inte specifika leveransdatum.
NÀr din bestÀllning har behandlats kommer vi att generera ett spÄrningsnummer och skicka det till dig via ett e-postmeddelande med leveransbekrÀftelse. Om du inte har fÄtt ditt spÄrningsnummer inom 5 arbetsdagar, vÀnligen meddela oss via e-post pÄ aloastore.info@gmail.com , inklusive ditt bestÀllningsnummer.
Vi strÀvar efter att leverera dina bestÀllningar sÄ snabbt som möjligt, men oförutsedda omstÀndigheter kan leda till förseningar, t.ex. allmÀnna eller nationella helgdagar, naturkatastrofer, strejker i flyg- och marktransporter eller andra hÀndelser som ligger utanför vÄr kontroll. Om din leverans överskrider 45 arbetsdagar erbjuder vi full Äterbetalning för att sÀkerstÀlla att du blir nöjd.
Du kan vara sÀker pÄ att vi Àr dedikerade till att uppfylla eller övertrÀffa dina leveransförvÀntningar. VÄrt team kommer alltid att göra allt för att leverera dina produkter pÄ eller före det berÀknade leveransdatumet.
Om du har nÄgra frÄgor eller funderingar angÄende vÄr leveransprocess Àr du vÀlkommen att kontakta oss via aloastore.info@gmail.com.
Â